Tillbaka

Då har jag fått tillbaka mitt internet och gud vad man känner sif handikappad utan internet det är ju helt sinnes sjukt hur beroende man kan vara.
Jag ÄLSKAR min dator men gud vad den är tråkig utan internet.

Kolla på en jätte bra film inatt Marlyn & Me, haha jag böla och böla i slutet hatar sorjliga slut jag är ju så satans känslig, sen lagom till filmen var slut vid 3 inatt ja då vakna mina flickor?!
Dem vaknar sällan mitt i natten så jag blev lite chockad, men dem somna om rätt snabbt igen tur de för jag var ju lagom trött klockan 3 kan jag ju berätta.

Sen strax efter dem somnat om igen kom min älskade lilla katt och satte sig på täcket och pissa! Vad är där för fel?
Hon går alltid på lådan och har gjort sen hon flytta hit hon har varit super duktig alltid så jag fattar ingenting :( Men men får hoppas det var en olycka eller nått för jag tycker inte det är okej att hon kissar inne så då får hon allt flytta ut och bli en utekatt på heltid.

Jaha och idag är det Lördag och jag är loppis sugen som attans, får se om vi kan låna Ericsons bil så vi kommer någonstans såfall blir det väll om inget annat en tripp till loppan iaf till min älskade svärmor.
Tycker så synd om henne, finns folk som inte är som dem ska där uppe och beter sig som aa jag vet inte vad, Patetiskt är det hela men min svärmor tar illa vid sig och mår dåligt och det ska hon inte behöve göra, varför ska hon ta skit från dig?
Hon är världens goaste och vill jämt vara alla till lagt, definitivt hennes barn och deras respektive.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0