Party sugen

Jag är så fruktansvärt party sugen, hede varit trevligt med lite partay tycker jag.
Nån god dricka och lite vänner runt om sig det gör en härlig kväll, men ser inte ut som det blir så just denna helgen.
Är fruktansvärt Fisker sugen, tänkte jag skulle ringa henne och höra när hon kommer och partar med mig och tittar på min nya lya :)
Kanske kan bli lite dricka med Dalle ikväll eller imorgon, vi har så mysigt på våra dricka kvällar ;)

Nej nu ska jag fortsätta min storstädning så man slipper ha det på helgen, hatar att behöva städa på helgen då ska man ju koppla av och umgås med folk man tycker om.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag är sugen på dig med, så det står härliga till!! vi får ses en dag när jonas inte är hemma flirt,flirt hhahahaha :p

2009-08-07 @ 18:37:34
URL: http://jeennyyss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0