Nervös

Nu börjar jag bli lite nervös.. ska vara där om 50min och verken min man eller Dalin har kommit.
Hoppas verkligen det är bra där, jag vill jag vill JAG VILL.
Har nyss gett ungarna och min själv lita mat hade inte tid att vänta på Jonte för då hade jag troligtvis inte hunnit äta.

Och jag är så satans sugen på banken ikväll Björn Rosenström spelar.. jag vill verkligen dit men pengarna räcker inte till det tyvär :(
Hade varit skit kul, var sjukt längesen jag var ute överhuvetaget, brukar inte bli så mycke pub på sommaren finns ju så mycke annat att göra då, destumer på vintern.

Men hallå täke inte Jonas komma hem eller.. känner min sjukt stressad.
Han slutar 4.. vart tar han vägen?? skulle in till Tollarp och lämna firmabilen men han vet att jag ska iväg så hoppas han tänker komma snart.

Sitter på balkongen och spanar efter dem, kommer massa andra bilar men inte dem :(
Nu kom Dalle måste ner och öppna hej hej

Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller tummarna för dej. Kram

2009-08-14 @ 22:11:39
URL: http://mysplysch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0