Mys helg

Helgen har varit mysig, igår var vi med Jokke och Johanna på ikea blev dock inte mycke inhandlat då vi är fattiga som nötter just nu men var mysigt att bara vara där och titta, hittar ju alltid så mycket man vill ha så va kanske tur att vi inte hade pengar hade vi väl bara gjort av med dem där på massa onödigt.
Jokke och Johanna handlade iaf säng och skötbord till bebisen och lite till, så mysigt det är med första barnet allt är så roligt att handla och fixa och dona jag minns den tiden så väl och det hemska är att det är en sån grej man bara får uppleva en gång i livet.

Idag har vi haft lite grill mys med svärmor och Kennet, hade fixat lite grillspett mumms.
Efter maten gick vi en runda till skolan och lekte på lekplatsen roligt, jag tycker den är mega rolig :) där är en hinderbana av däck som man ska gå på utan att nudda marken jätte skoj.
Och nu sitter jag och funderar på att gå ut och ta disken så den är borta så slipper man vakna och ta de direkt, men vet inte om jag orkar tycker ju dock att ett varmt bad hade varit mysigare just nu kanske ska ta disken imorgon iaf :D

Salongen jag var och kolla på i Fredags var super fin och så men jag vet inte har lite beslutsångest.. :S
Vet inte om jag vågar chansa.

Måste bestämma mig idag typ för hon ville veta så fort som möjligt då hon hade fler som var intresserade av att hyra in sig där.. men gud vad svårt det är hade varit så mycke enklare att ha facit i handen där det stod hur det skulle gå om jag nu satt där.
men sen om jag inte tar de? vad ska jag då göra? gå här hemma ett år till och vänta på att nån vill anställa mig, nej det orkar jag inte jag vill ju mer än något annat ha ett jobb NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0