Irriterad

Vill bara säga att nu har jag stört mig tillräkligt länge på detta så nu EXPLADERAR jag..
Ghaa.. blir så fruktansvärt arg på folk som man ringer till och typ vägrar svara eller bara skiter i de.
Har nu försökt ringa skolan som jag tänkte jag skulle börja i igen i ungefär 4dagar.

Måndag: Personen du söker är på semester återkommer Onsdag 8:00

Onsdag: 09:30 piipp piiip piiip piiip piiip piiip piiip piiip piiip piip inget svar

Onsdag: 12:00 Personen du söker är på sammanträde återkommer Torsdag 08:00

Torsdag: 11:00 Personen du söker är på sammanträde återkommer Fredag 08:00

Är det irriterande eller? Jaa det är de suck

Kommentarer
Postat av: Jokke

Så är det när man försöker få tag på dig eller Jonas allt som oftast! Fast utan meddelanden då :-)

2009-08-07 @ 12:49:21
URL: http://joakimlofstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0