Datorn är ett gift

Japp det är det verkligen, jagf hatar min dator den tar upp alldeles för mycket tid i mitt liv känner jag.
Sätter man sig och ska kolla facebook lite snabbt, jamen ellerhur? Nej det går ju inte för då ser man att någon spelat nått jä**a spel så då måste det provas, och man kan ju inte bara prova en gång utan man måste ju slå den andra människan, men om det inte går då om det är helt hopplöst jag då har man helt plötsligt suttit och spelat de spelet i 2 timmar medans barnen sov midda.
Precis som jag inte hade massa annat och göra när dem sov midda, jo det hade jag ju men datorn är ju beroend framkallande.
Så nu får jag väl sätta fart att göra allt det där jag skulle hinna när dem sov nu istället med dem 2 hängande över mig, inte lika roligt men man får la skylla sig själv antar jag.
Så nu ska jag gå ut och hänga upp tvätten så jag hinner tvätta en maskin till idag, sen är det sista rycket i storarummet som gäller, vill bli klar här idag så man kan leva helt normalt sen.
Är bjudna till Dalle och Raffe ikväll, så vi får se kanske blir en Challan tripp ikväll vem vet får höra med Jonas när han kommer hem.

Jag är nog nästan lite sugen på utgång idag, lite banken tycker jag låter väldigt trevligt men då återstår problemet att jag är så satans fattig som vanligt :( så det får jag ta en rikare helgdag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0