Blir så trött..

På att alla nagelteknolog jobb på ams är i stockholm eller runt stockholm.
Har nu mera insett att ska man lyckas ordentligt som nagelteknolog ska man bo i en stor stad och inte i Kristianstad.
Så nu har jag bästämt mig att får jag inte göra det jag vill (göra naglar) så tänker jag börja plugga, så japp det ska jag göra.. ringa på Onsdag och hoppas jag kan börja snart vill inte gå hemma mer nu
Ghaa orkar verkligen inte de, nu är det dax för mig att göra nått vettigt.

Plugga är kanske inte det jag vill göra men ska jag någongång i mitt liv få ett jobb så får jag väl börja någonstans.

Har haft stora planer att flytta till Stockholm till alla nagelteknolog jobb men det är ju lite surt eftersom Jonas har sitt jobb här, synd för jag hade verkligen velat jobba som nagelteknolog.

Hit jag flyttat nu (Huaröd) under mig är där en gammal affärs lokal som dem SKA göra om till en lägenhet jag har varit lite inne på att hyra den och ha salong och cafe där men.. det är i Huaröd vem åker till Huaröd för att göra naglar ellr åka hit för att ta en fika hmm.. nej jag vet inte tror inte riktigt på de men det är synd.

Nej nu är det dax för mig att fixa lite kvällsmat, blir varma mackisar, mumms magen min är hungrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0