...

1. Hur gammal är du om fem år? 27
2.
Vem var den sista du träffade? Jonas innan han åkte till malmö
3.
Hur lång är du? 162
4. Vilken var den senaste film du sett?  Fast and furious 4
5.
Vem ringde du senast? Sara
6.
Hur löd ditt senaste sms och till vem? Kolla om Bianca har skor i bilen ta så fall med dem när du kommer. till Jonas igår
7. Vad är helgens planer? Har inga planer får se vad den bjuder på
8.
Föredrar du att ringa eller skicka sms? SMS
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda
10. När såg du senast din mamma? 2 veckor sen :(
11. Vilken ögonfärg har du? Blå
12. När vaknade du idag? runt 09.00
13. Har du någon gång hittat en katt? Ja
14. Vilken är din favoritplats? Där jag känner mig trygg
15.
Vilken plats föredrar du minst? Sjukhuset, Förlossningen
16.
Var tror du att du befinner dig om tio år? Någon annanstans i sverige i ett hus tillsammans med min underbara familj :)
17.
Vad skrämde dig som barn? Mörkret
18.
Vem fick dig att skratta senast? Jonas för en stund sedan när han härmade elvis haha
19.
Är du för ung för att äga vinylskivor? Jo det är jag nog
20.
Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar
21.
Sover du med eller utan kläder på dig? Utan
22.
Hur många kuddar har du i sängen? Massor
23.
Hur många landskap har du bott i? 1 men hoppas det blir fler i livet
24.
Har du någon gång spytt på någon?? Nje tror inte det (inte vad jag minns)
25.
Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota, mer än gärna i sand :D
26.
Är du social? Visst, somliga dar, andra inte alls!
27.
Vilken är din favoritglass? Melon glass med chockladdopp på glassbåten i Åhus
28.
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Betala massa skit
29.
Tycker du om kinamat? japp
30.
Tycker du om kaffe? jo jag gör väl det nu på äldre dar :D
31.
Vad dricker du till frukost? Juice om jag änns dricker
32.
Sover du på någon särskild sida? Ja det gör jag har nyss bytt sida med Jonas för hans sida är mycke skönare än min
33.
Kan du spela poker? Ja, jag är grym
34.
Tycker du om att mysa? Ja det finns inget bättre
35.
Är du en beroendemänniska? Ja, jag är beroende av att ha folk runt omkring mig, cigg osv
36.
Känner du någon med samma födelsedag som din? ja min svärmor
37.
Vill du ha barn? Har 2 det räcker för mig
38.
Kan du några andra språk än svenska? nej eller ja engelska men det är inte super
39.
Har du någonsin åkt ambulans? japp
40.
Föredrar du havet eller en pool? Havet ÄLSKA ÅHUS
41.
Vad spenderar du helst pengar på? allt:D
42.
Äger du dyra smycken? Inte jätte dyra...
43.
Har du någon gång testat narkotika?  nee
44.
Vad var det senaste du stoppade i munnen? Grillat hemma hos faster
45.
Vem är den roligaste människan du känner? Min dotter Ronja hon är väldigt rolig just nu
46.
Välj ett ärr på din kropp? På min kind
47.
Vad har du för ringsignal? Vet inte haha jag vet verkligen inte
48.
Har du kvar något klädesplagg från när du var liten? Ja lite som jag fick av mormor när jag fick min stora dotter
49.
Flirtar du mycket? neee
50.
Vart togs din profilbild? i soffan hemma
51.
Kan du byta olja på bilen? nej, eller jag hade säkert kunnat.
52.
Har du fått fortkörningsböter? Nej, inget körkort
53.
Vilken var den senaste bok du läste? Linda
54.
Läser du dagstidningen? Ibland
55.
Prenumererar du på någon veckotidning? Nej
56.
Dansar du i bilen? Ja, ibland, men mest sjunger jag
57.
Vilken radiostation lyssnade du på senast? Rix fm
58.
Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? adressen där jag ska kolla på hus på söndag :D
59.
När var du i kyrkan senast? Söndags när lille Anton döptes

60. Är du nöjd med din kropp? Nej

61. Är du gift? Annars, tror du att du kommer gifta dig någon gång? Jag är super lyckligt gift med MIN Jonas

62. Skriv dina 3 närmsta vänner spontant: Sara Dalin Fisker

63. Skriv de 2 vännerna du tycker det är roligast att umgås med just nu? Jonas och Faster
64.
Var du byxmyndig när du blev av med oskulden? Njee

65. Tror du ärligt du kommer hitta din livs kärlek? Ja, tror jag redan gjort det <3

Ni som inte redan svarat på denna kan väl göra den.


Kommentarer
Postat av: Ida Johansson

du va ju 164,5 ;)

2009-05-04 @ 14:54:48
URL: http://pappasfliickaa.blogg.se/
Postat av: Ida Johansson

du va ju 164,5 ;)

2009-05-04 @ 14:54:53
URL: http://pappasfliickaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0