Gladast någonsin

Vilken dag :D
Bvc imorse och min lilla tjej skulle få en spruta :( men hur bra gick det då jo skit bra hon sa inte ett knysst verkligen inte ett knysst hon kolla på sprutan precis som vad är de och vad gör du men hon sa inget.
Det glädjer en mamma, hatar när dem lider ju.
Hon hade bara gått upp 80gram på 1 månad men det var tydligen normalt nu när dem börjat gå och rör sig lite mera, men jag fick en chock för hon gör ju verkligen inget annat än at äter så jag hade förväntat mig att hon skulle gått upp massor men men.
Igår fick vi papper på att Bianca var uppställd i kö på dagis plats, tycker det var skönt att få det bekräfftat.
Jonas är och hämtar Idis nu så ringde han hem för en liten stund sen och sa att Malin på dagis ringt och sagt att vi kan börja inskola henne på dagis på Måndag shit fattar ni min dotter har fått dagis plat, känns jätte jätte jätte bra.
Så på Måndag börjar det och tror inte det tar många dagar att inskola henne då hon inte är den blyga typen för fem öre sen har hon ju stora syster på samma dagis som kan skydda henne.
Jag är så lycklig så ni anar inte, jag trodde det skulle ta jätte långtid innan vi fick plats, iaf inte före hösten men jo visst fick hon det.
Dem sa att eftersom hon var över ett och hade storasyster redan där så hoppade hon före i kön :D:D:D

Klockan tre ska vi bege oss hem till farmor och farfar och äta lite gott och fira Biancas födelsedag eftersom farmor jobbade när hon fyllde ett.
Så det ska bli trevligt.
Sen ikväll blir det nog att åka tillÅhus och kolla på Majbål den börjar halv 8 lite sent kan jag tycka med tanke på ungarna men men det är ju bara valborg en gång om året så det är klart vi måste åka och titta på lite eld.

Nej nu måste jag ta ett litet städryck innan jag ska gå och göra vid mig.

Hoppas alla får en underbar Valborg.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad roligt att bianca fått dagisplats :) Stora flickan nu : ) Trevlig valborg

2009-04-30 @ 13:11:51
URL: http://baradu.webblogg.se/
Postat av: 'Marilene

KUL KUL KUL..................

2009-04-30 @ 17:16:53
Postat av: Jenny

Å, grattis till dagisplatsen!! vad roligt!! kram

2009-04-30 @ 17:23:08
URL: http://jeennyyss.blogg.se/
Postat av: Karin

...och jag städade i bloggen...din blogg...kraaaam

2009-05-10 @ 22:38:02
URL: http://lightelegance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0