Bio

Visst blev det stan idag, men tror ni jag har köpt det jag åkte in för att köpa nej det har jag ju givetvis inte gjort så det får allt bli stan en gång till innan Söndag då Anton döps.
Men lite soping blev det allt likadana klänningar till mina töser som dem ska ha på sig på dopet på Söndag och på Biancas födelsedag på Onsdag, Sen var jag på skopunkten i hopp om att hitta nya skor till hela familjen var dock lite skeptisk då jag sällan hittar skor där till mig själv och inte till mannen min heller för den delen men SHIT där var så mycke snygga skor så jag höll på att dö visste verkligen inte vilka av alla dessa jag skulle välja för jag kunde ju inte köpa hur många skor som helst så rik är jag ju inte men jag säger nästa månad blir det nog skopunkten igen denna sommaren kommer nog bli en sko sommar känner jag.
Köpte iaf 2 par till mig 1 par till Jonas 1 par till Bianca och 2 Par till Ronjis.


Sen lite senare blev det bio för mig och min älskade. Kollade på Män som hatar kvinnor och den var förvånansvärt bra. Och så klart en stor påse godis från hemma kväll. Och när vi var på hemmakväll hittade jag sex and the city the movie så den var jag ju bara tvungen att köpa till min älskade box som har längat så :D
män som hatar kvinnor



Imorgon blir det grillning och lite ölisar här hemma med Joakim och Johanna Och Ronny och Linda sen får vi se kanske dyker upp fler det vet man ju aldrig men det ska bli trevligt iaf.

Nu har min man somnat här bredvid mig som alltid när jag bloiggar på kvällen haha så nu ska jag väcka han och bege mig in i sängen för jag har s ont i huvet och så måste jag ju faktiskt sova om jag ska orka städa och så till grillningen imorgon klockan är ju ett det är ju sjukt så klänge brukar jag verkligen inte vara uppe.

GOD NATT

Kommentarer
Postat av: Johanna

den vill jag med se!!!!!

2009-04-17 @ 09:16:28
URL: http://baradu.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0