Då har jag börjat

Denna veckan har jag öppnat min lilla hemmas salong, har gått jätte bra.
Är så roligt detta är verkligen det jag vill syssla med.
Har inrett en liten salong hemma som jag ska sitta i tills 1 mars då jag öppnar på ett strå vassare *LÄNGTAR*
Den har blivit jätte mysig behöver dock skaffa ett litet element för där är lite kalt.
Haft 4 kunder denna veckan känns jätte bra.
Så känner ni för lite fina naglar hör gärna av er för tidsbokning eller om ni har frågor om pris och så.
Nu är det helg, hade gärna gått på en riktig hallowen fest där alla var utklädda och hade skit skoj men men det kanske kommer ett annat år, jag funderar starkt på att fixa en nästa år hade varit riktigt roligt men det blir väl bara att en massa folk bangar och kommer som vanligt och då är det roliga förstört.
Tycker om maskerad det är ju kul att klä ut sig.
Helgen ska jag inte göra så mycke mer än att mysa och umgås med min familj kan hända att det blir nån öl imorgon (om jag får bestämma).

Kommentarer
Postat av: Jenny

ja vill också på halloween fest =(

2008-11-01 @ 13:08:19
URL: http://jeennyyss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0