Ny dator :D

Mannen min överraskade med en ny dator, en liten rosa :)
Jätte fin.
Igår eller ja inatt eller ja imorse när han var ocg jobbade så hittade han lite guld skrot på jobbet som visade sig vara värt lika mycket som en ny dator till oss så då köpte han de.
Känns skönt som attans för nu har vi varit utan dator alldeles för länge.
Har varit i stan också idag om handlat vinterkläder till kidsen, skönt och ha de också gjort. Skulle dock handlat ett par joggingbyxor och en amningsbh till mig också men jag är ju så snål så jag borde nästan skämmas, hittade ett par jogging brallor för 200kr men det tyckte jag var för mycke för joggingbyxor och en amningsbh köpte jag eller jag trodde åtminstonde de tills jag kom hem och det visar sig att det inte alls var någon amningsbh så den får bytas till en amningsbh. hehe ja man ska då inte stressa när man är och handlar.
Nej nu ska jag umgås med min man så han håller sig vaken i 2 timmar till iaf, snart dax att natta barnena också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0