Lördag..

Ja och nu är det Lördag och ingen bebis har kommit ut till oss än :(
Jag vill verkligen att hon ska bestämma sig för att komma ut nu, denna väntan har varit så lång kan verkligen inte minnas att man väntat så intensivt på dem andra 2 trollen. Sen är det ju förverkarna som gör de hela så mycke jobbigare, fy va trisst det är man går och hoppas var gång det kommer en förverk att denna gången kanske det är på riktigt men NEJJ :(
Rätt lustigt hur alla graviditeter är olika.

Nummer 1: Inga förverkar, Inga efterverkar
Nummer 2: Inga förverkar, efterverkar (och aj :( )
Nummer 3: Förverkar i minst 3 veckor redan och känner på mig att efterverkarna kommer vara värre denna gången också.

Jaha idag är det lördag igen och jag gick upp alldeles för tidigt för mitt eget bästa men vad gör man?
Igår lät jag mannen min sova längre på morgonen då tyckte jag imorse att de kunde ju jag få göra idag för jag är faktiskt också trött och hade uppskattat att få sova ut en sista gång innan jag har en ny liten bebis som definitift gör så jag inte kommer få sova ut ordentligt. Men vem bryr sig om vad jag vill och behöver? Ingen i detta hushållet iaf.
Så jag fick ju gå upp, och snart är dagen städning avklarad bara lite plock in i diskmaskinen och dammsugning sen tänker jag inte göra mycke här hemma idag.
Jag vill hitt på något idag men vet inte riktigt vad.. är sugen på lite loppisar, kanske?
Önskar jag hade några tusen över.. då skulle jag åkt till Gekås idag. Jag är så fruktansvärt sugen på Gekås så de finns inte, Hade varit super skönt att åka dit och få alla eller iaf många av årets julklappar inhandlade, lite kläder till barnen alla 3 :), en ny garderob till min man och ammningsbh till mig och så lite julpynt så klart :) sen hade jag varit super nöjd. Möjligtvis en jacka till mig också för jag lär väl aldrig ha råd att köpa jackan jag vill ha :(

Kommentarer
Postat av: Dalin

Positiva Arne! Vi får åka upp en sväng :)

2010-11-08 @ 14:01:18
URL: http://dalinleandri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0