3 dagar kvar till bf

Och detta har gått mig på huvudet, tänker inte på något annat på hela dygnen bara bebis.
Vill att hon ska bestämma sig för att komma ut nu så jag får de hela hemska biten överstökad och kan komma hem med min tredje lilla flicka :)

Satte mig med tjejerna och kolla på lite barnprogram sådär för en timme sen och vipps sa de sen sov dem båda 2, så tänkte jag får nog gå och väcka dem snart så dem kan somna ikväll för imorgon är det ju dagis så ikväll blir det sängen i tid.

Mitt paket från jotex med mina nya julgardiner har kommit ÄNTLIGEN! Har väntat på detta paket i över 2 veckor, jag trodde de blivit nått fel och att jag inte skulle få dem men nu ligger dem på ica och väntar på mig :) Lyckliga jag!
Tänkte jag skulle gå ut och kolla till mina julgrejor ikväll när barnen lagt sig och kolla hur mycke som gått sönder i flytten :( Tänk om jag inte har några tomtisar kvar då blir jag ledsen. Julpynt är det bästa som finns och det ska vara i massor helt överdrivet helst, jag hade passat att bo i usa när det är jul. Synd att man inte är lite rikare för då skulle det pyntas i trädgården också nu när jag har hus och allt men nej jag får nöja mig här inne. Men det är ju sjukt hur fort tiden går, det är alltså mindre än 3 veckor kvar till 1 advent och då ska allt mitt pynt vara uppe.
Sen blir det att fixa med julen, vi ska vara här på julafton tillsammans med mamma, mormor osv. Det ska bli mysigt. Men blir en del att  fixa och så innan dagen är här. Och jag är så sugen på allt juligt, glögg, Vörtbröd, Julost, Julmust, LUssekatter, Knäck ja allt. Tror jag ska ha en liten mys dag här hemma en dag i december, bjuda hem lite folk och bara jul gotta oss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0