Sol igen

Blev orolig igår ett tag när jag vaknade och det var snö, men idag när jag vakna vakna jag med ett leende på läpparna och yes yes yes det är sol igen.
Det är ju så underbart, jag älskarsol och värme hoppas på sommaren snarast det hade varit super skönt.

Idag vet jag inte vad jag ska göra, väntar nu på min man som är och hjälper en gammal tant att flytta från ett hem till ett annat och vem vet hur länge det kan ta.

Funderar på att ta min lilla dotter och gå ut och gå lite kanske gå ner till carolas cafe nere i byn och fika lite Tina jobbar där idag.

Jag vill ha min dator tillbaka jag HATAR mammas dator den är inte alls som min, men jag får väl stå ut nu är det väl bara 2 veckor kvar tror jag HOPPAS JAG :D

Kommentarer
Postat av: dalinleandri

hahahaha jojo såg det allt, och ja höll på att dö när jag som helt lugnt skulle till affären hör en röst långt uppifrån nånstans... åh vad jag kommer få stå ut...

2009-03-28 @ 15:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0