Hämta Ronja

Jonas gick och lämna Ronjis på dagis imorse han hann knappt hem sen ringde dem och sa att hon hade kräkt, så vi gick och hämta henne igen.
Sen kom vi hem och åt lite frukost och så och nu mår hon hur bra som helst, vet inte vad det där har varit.
Nu är iaf Jonas hos sin mamma och hämtar hennes bil som vi ska låna idag, vet inte vad vi ska göra men alltid lättare att göra nått när man har bil.
Är sugen på att träffa Jonas syster och den lilla bebisen men det är ju inte så bra om nu ROnja har kräkt idag så det får vänta.

jag har nyss målat mina naglar, och som vanligt när jag gör det så blir det förstört på en gång, suck det är så trisst.
Men så är det väl när man är så korkad ochh målar naglarna när båda barnen är hemma och vakna, jag måste ju ta i dem haha jag är rolig, får väl göra om det ikväll för så här kan jag ju inte se ut så är det ju bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0