Fredag idag :D

Har varit en lite klumpig dag, höll på att bryta ihop av min och allas klumpighet en stund innan mat dax men då berättade någon för mig att det var fredagen den 13de idag så då kunde jag ju inget annat än att skratta.
Jag brukar aldrig märka av att det är fredagen den 13de men idag har jag verkligen märkt det suck.
Nej nu sitter jag och kollar på lets dance och dricker en öl.
Har nyss ätit efterätt och shit jag har verkligen blivit beroende, det är en hemmagjord chokladmousse mumms mumms, lite farligt bara då jag ätit 3 gånger sen förra Lördagen lite illa kan man tycka.
Nej jag sitter och funderar på att åka till min vän Gunilla på Challan men jag vet inte vi får se var som händer :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

vad gott det låter, det får du allt bjuda mig på någon dag : )

2009-03-13 @ 21:08:54
URL: http://baradu.webblogg.se/
Postat av: M

hallå du har inte uppdaterat sen i fredags, vad är det? nu får du allt komma med ett inlägg ha ha ha

2009-03-16 @ 09:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0