Fin besök

Då har vi haft lite fin besök idag, först kom faster och hennes underbart söta lilla Anton sen kom även svärmor så trevligt blir inte så ofta vi träffas nu mera tyvär men men sånt är det.
Svärmor åkte nyss och Faster ska också gå snart och då är det vbäl dax att göra lite mat vet bara inte riktigt vad det blir men är sugen på lasagnette så det får det nog bli.

Detta underbara vädret gör mig lycklig, jag bara älskar solen så fruktansvärt mycke, längtar övermycket till sommaren nu så det spritter i hela min kropp.
Tänkte jag skulle ta mig ut på balkongen och fixa till där lite så den är fin nu till våren.
Sen har jag ju beställt massa fröer av min lilla syster så sen ska det sås massa så balkongen blir riktigt mys mys till sommaren underbart.

Nej nu får jag göra nått vettigare än att blogga. 

Kommentarer
Postat av: Ida Johansson

Du skrev ju aldirg den finaste finbesöket:S



IDA JOHANSSON HETER HON :)





PUSSSSSSSSS<3

2009-03-18 @ 15:01:50
URL: http://pappasfliickaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0