Nova lund

Idag har varit en händelserik dag vilket jag älskar, jag tycker om när jag har fullt upp hela dagen så man inte behöver sitta och tråka.
Började med att jag gick upp imorse klockan 8, när mina kids inte vaknat vid halv 9 bad jag jonte ringa dagis och säga att vi blev sena för ville inte väcka dem då de var vakna ganska sent igår.
Men dagis svara inte och då fick jag lite panik för jag och Tina skulle ju till Lund, hmm.. varför svarar inte dagis? Jo för att dem är på utbildning och det hade jag visst fåt papper på för längesen men men minnet är på topp och varför andvända sig av agendan som ligger hemma i skåpet nej det kan ju vara dumt för då fick man ju inte överraskningar hela tiden.
Nej iaf så ringde jag gunilla och hörde om hon kunde ha barnen idag och det kunde hon tack tack så jag och Tina körde och lämna ungarna på Challan innan vi begav oss till Lund.
Ilund ringer min telefon det var mormor Shit jag skulle visst göra naglar på hennne idaag och hon var hemma hos mig, ja där fick hon ju så snällt sitta tills jag kom hem 4 timmar senare, men väl hemma fick hon ju sina naglar fixade och hon blev super nöjd alltid trevligt kännde nog lite press att prestera bra inför mormor.
I lund handla jag en fin fin klänning jag ska va så vacker på midsommar :D
Sen köpte jag lite smycken och en väska.
Hel nöjd med mina köp.

Nu sitter jag i Gunillas soffa och väntar på att min svärmor ska komma hem så Jonas kan hämta hennes brobis sen ska vi köra hem och fixa Nillas naglar sen nån gång i natt ska jag sova tänkte jag.
Jonas och Jimbo ska till Tyskland imorgon och jag får inte följa me vilket jag tycker är väldigt ELAKT för jag vill verkligen de.

Kommentarer
Postat av: Miss Liii

E du duktig på att göra naglar??

2009-06-18 @ 10:34:15
URL: http://annorlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0