...

Det blir ingen grilla pga kasst väder men lite ölisar blir det allt :)
Dalle är på väg hit och Jenni kommer sen nån gång.
Har precis stekt korv i ställer för att grilla den, men det gick bra det också.
Min stor dotter är bara så söt, jag har tagit upp Biancas gamla liggvagn för att lägga ut den på blocker då hoppar Rinjis ner i den och somnar haha ja så just nu ligger hon där och sover, lite sent att sova midda kan jag tycka men hon får väl sova där en stund till för att hon är så otroligt söt.

Kommentarer
Postat av: Ida

dom e så jävla fucking sööööttaa!!!!!!!!!!<3

2009-07-23 @ 20:27:37
URL: http://pappasfliickaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tjabba!

fin blogg=)

men varför bloggar du igentligen?

blir du påverkad av kändisbloggarna någonting?

bevaka gärna min blogg via bloglovin är du gullig, så gör jag detsamma för dig ;)

beloni.devote.se Kram

2009-07-23 @ 21:11:13
URL: http://beloni.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0