Trött dag idag

Har varit så fruktansvärt trött hela dag usch vad det är jobbigt, >verkligen vilja göra massa men inte palla.
Nej nu har jag badat och lagt mina barn så nu får jag väl ta ett litet ryck här hemma som ser ut som.. ja jag vet inte vad, blir lätt så när man inte orkat göra något på en hel dag.
Har inte ens orkat laga mat idag så gjorde snabt potatismos och stekte korv till ungarna så själv får man svälta.
Så chockad kollade kontot så var där massa eller ja lite pengar men som inte var där innan, alltid roligt med sånna överraskningar det var Jontes pappadagar som hade kommit som skulle kommit för längesen så jag hade glömt bort de. Alltid välkomna :D
Nej nu måste jag göra nån liten nytta iaf får dåligt samvete om min man ska komma hem halv 11 och här ser lika hemskt och inte hemskare ut är när han åkte 1 haha.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Det är aldrig fel med mystiska pengar=)

2009-01-07 @ 12:21:24
URL: http://jeennyyss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0