Varför bada så varmt?

Jag badar alltid så fruktansvär varm så jag tror jag ska börja koka, jag hinner inte ligga i badet särskilt länge för det klarar jag inte av det är aldeles för varmt.
Som nu gick jag in och bada jag hann precis tappa upp vattnet sen var det dax att tömma det för att ta en dusch och svalka mig något inte för att jag duschar kallt men några grader mindre än när jag badar blir det nog, när jag duschat klart är det ju inte direkt som jag orkar vara kvar i det igen ångade badrummer som är as varmt så då får jag ta handduken om mig och springa in i sovrummet och torka mig och så där. SUCK jag är trög i stället för att bara ha lagom varm och kanske tillochmed kunna ligga och njuta och koppla av ett tag.
det var rätt bra när jag var gravid för då vågar jag inte bada såhär varmt för då hade nog den stakars bebisen dött så då va det så där super mysigt att bada.
Jaja nog om badandet nu ska jag väcka min man som hann somna på soffan den lilla stunden det tog i badet och gå in och lägga mig.
Natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0