tagit det lugnt

Hela dagen har jag bara tagit det lungt, åkte till f-kassan på morgonen och fixa med jonas pappa dagar och bostadsbidrag och lite så.
Sen var det hem äta lite bullar och så sen var det dax att hämta Ronjis på dagis, Dagarna går så fort så det är helt sjukt.
Sen har dagen helt enkelt bara gått och ny sitter jag och små kollar på bygglov och ska gå in och lägga mig i ett efterlängtat bad.
Imorgon blir det en liten dagsutflygt men Dalin och Gunilla skulle nog också följa me, VI SKA TILL LAHOLM TILL MIN FISKER :D
Wihoo nu var det sådär jättelängesen jag träffa henne så nu är det verkligen dax, tror inte jag träffat henne sen vid jul, oj shit det är verkligen så längesen det är ju 2 månader.
Min handkräm och peeling som jag vunnit har kommit idag och jag har testat peelingen och shit vilken grej jag känner mig som en bebis på händerna.
Nej in i badet med mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0