Sugen

Det är så störigt när man är så super sugen på något men man kan inte säga eller komma fram till vad.
Min man ska ner till affären nu när sveriges värsta bilförare är slut så måste komma på men det är fan inte lätt, jag är sugen på nått.. hmm.. GOTT.

Sveriges värsta bilförare ärligt vad är det för program, dem måste ju skoja med oss, är dem så kassa på riktigt? kanske jag också kan få körkort då jag har ju fakitski kört en bil en gång i hela mitt liv och det gick ju ganska bra eller ja iaf sådär eller nej kanske ganska illa eftersom min dotter satt och grät och sa "nej mamma inte köra pappa köra" och det kanske man inte ska ta som ett super betyg direkt.
Men hon hade nog iof gråtit ännu mer om hon åkt med någon i det här programet, jag tycker det är sinnes sjukt att dem faktiskt har fått sinna körkort.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja! det får du göra=)

2009-02-19 @ 22:49:58
URL: http://jeennyyss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0