Städ torsdag

Ja då fick man en härlig mys kväll igår bara för mig och mannen, så då får man ta ett litet ryck här hemma idag borde ju ha fått lite energi men nej, jag har bara så fruktansvärt5 ont i ryggen.
Men har börjat min städning iaf tagit köket så nu tänkte jag ta sovrummet menb jag måste ta en paus mellan varje för annars dör nog min rygg, tror det är fel på min säng så hoppas på en ny snart så kanske jag kan leva ett normalt liv igen för detta är lite jobbigt.
Jonas är och hjälper sin mamma lite idag, jag skulle åkt me in till stan och städat lite i min lokal men det blev inte riktigt så eftersom jonas väkte inte mig förrän precis innan han skulle åka så jag sket i de.

Martina och Liam kommer sen i eftermiddag en stund så tänkte gå ut och bara slänga ihop smet till mockarutor lite snabbt så vi har en liten kaka man kan äta, får se om jag orkar annars får hon väöl köpa med sig en kaka.

Har tagit fram mat till ikväll det blir kassler och potatisgratäng, sån som är färdig i påst brukar alltid göra potatisgratäng själv men denna är så fruktansvärt god gräddig och så som potatisgratäng ska vara.

Nej gå och städa med mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0