Söndag

Då har denna söndagen gått och det har varit en mycket bra dag, trotts att det är söndag brukar inte gilla söndagar men idag gjorde jag visst.
Dagen börja med att jag fick ett ryck att jag skulle städa Ronjas rum som såg ut som ett bomb nerdslag, men det blev lite mer än städning visst det slutade med att jag nu ändrat lite här så nu har ungarna ett lek rum ( Ronjas gamla) och ett sov rum (Biancas) det blev faktiskt ganska bra jag blev iaf hel nöjd.
Men behöver köpa nån förvaringshylla nån som vet nån bra till hyffsat pris?
Sen när det var klart va det bara att bege sig ut i köket och börja med maten "Köttbullar sås och potatis" för svärmor skulle ju komma på besök och det är ju inte så ofta det händer nu mera så fick ju bjuda på lite mat och så sen blev det efterrätt då kom även jokke och johanna det var också ett tag sen dem var här det blev iaf semlor mums mums det var för jag blev lurad att det var den dagen idag som man ska äta de men det var visst inte förrän på Tisdag, jag blir förrvirrad alla säger olika, men det var gott iaf och jag kan nog äta det på Tisdag också ;)
Sen blev det lite spel med Jokke och Johanna när jag lagt ungarna dock ville inte Ronja sova så till sist fick hon också vara med och spela lite.
När dem gick, gick det bättre och lägga Ronjis då Johanna bussat lite med henne så hon var lite tröttare.
Så idag har varit en trevlig dan nu sitter jag och funderar på att gå in och lägga mig i ett bad sen blir det nog sängen för imorgon har jag mycket att tänka på och ordna.

Kommentarer
Postat av: Johanna

ikea har bra hyllor till bra pris : )

2009-02-23 @ 10:11:22
URL: http://baradu.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0