saknat

som jag har saknat min blogg idag.
Jag har gått och tänkt på min blogg hela dagen, det är fan helt sannslöst hur fast man kan vara i en blogg värld, jag har också tänkt på alla bloggar jag följer att jag måste kolla dem osv.
Okej dagen har varit så här jag vakna vid 8 då bestämde vi oss för att ronja inte skulle på dagis utan hon skulle med oss till stan, så då ringde jonas dagis och sa till dem att ronja skulle vara hemma idag och umgås med sin lilla familj, ja tiden gick och vi gick till e22 och tog bussen in till stan där vi gick ett tag hitta en skit snygg klänning på cubus men jag köpte inte den va tänkte jag på så trög det var ju inte direkt som om den var dyr NEJ den kosta 100kr och jag köpte den inte hur trög får man bli, suck jag ångrar mig MYCKET.
Tror jag får åka in och köpa den imorgon tyckte verkligen super mycket om den, men den var på rea så den finns säkert inte kvar.
Och får inte glömma köpte ett par skor till min minsta dotter hennes första par skor, eller ja dem första som är köpta till henne hon har ju haft skor men som varit ronjas innan.
Det blev en tripp till Blåa loppan också idag, sen låna vi svärmors bil och körde och storhandlade på willys.
Hem med grejorna och ungarna sen fick min mamma äran att vara barnvakt för jag och min man bestämde oss för att gå ut idag och ha en mys mys dag.
Vi åkte till Krögarna och åt mums jag åt fläskfile och stekt potatis och bea sås det var så super gott och jonte åt en super god pizza och jagf bara älskar deras mat, sen ett plus i kanten är väl att det var där vi firade vårt bröllop efter vigslen underbart snacka om flachbacks.
Sen gick vi upp till Marilene ett tag på en kopp kaffe innan bion.
Var sen och kollade på bio på bröllopsduellen.. ja jag vet sluta gnäll men det var den enda filmen som gick ikväll som vi inte redan hade sett så det fick helt enkelt bli den eftersom vi redan bestämt oss för att gå på bia ida.
Höll ju på att glömma berätta om vår lilla tur till video mix eller hemmakväll, jo vi skulle gå in där och köpa lite läsk och nått lite godis till bion, men när vi kom in där och skulle betala hiotta min lilla man inte sitt visa kort alltså kunde inte betala  så han börja yra runder och försöka ringa banken och spärra kortet och i princip vägrade ringa krögarna som jag sa till honom och när han till slut ringde dit så jo visst hade dem hans kort där. Så skönt.
Nu är vi hem kommna och jag är as trött så jag tänker faktiskt bara kolla dem viktiga bloggarna sen gå och nanna.
natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0