Ny hemkommen

då blev det visst en tur till Faster idag, åt lite pytt i panna och myste med bebisen han är ju bara så underbart söt.
JAG VILL HA EN BEBIS TILL (en pojke)
men det vill inte min man dock så det får vänta ett tag iaf.
Sen kolla jag på lets dance och somnade haha så skönt så.
Blev väckt halt 9 av att min stora dotter skrämde livet ur mig, sen var det bara upp ta på ungarna och åka eftersom Dalin skulle komma till mig halv 9.
Så nu har hon varit här och berättat om sin roliga dag sen var hon tvungen att åka hem igen.
Nu ska jag in i ett efterlängtat bad tänkte jag och mysa lite ska bara vänta på Jonas som är i affären och köper läsk så jag kan ta ett stort glas med läsk och is med mig in.
God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0