Melodifestivalen

Tyckte det var många bra idag men absolut var det rätt att Molly gick vidare, jag vet inte vad men jag tycker om henne.
Sen har vi bara suttit här i soffan resten av kvällen och haft mysigt.
Nej nu ska jag sova det kommer ju en dag imorgon också, och imorgon tänkte jag ägna mig hela dagen åt att tvätta om där är ledigt i tvättstugan vill säga, det brukar faktiskt vara min man som tvättar här hemma men jag tänkte jag skulle göra det imorgon.
Nej sova skulole jag ju göra.
Natti natt

Kommentarer
Postat av: Johanna

Molly var ju inte bra, tyckte den låten var seg : ) EMD var såfall bäst. Hälsa man och barn

2009-02-22 @ 16:58:48
URL: http://baradu.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0