Mat

Det blev visst lite bakande idag, jag blev så sugen på chockolad cornflakes så sånna fick vi allt göra sen Jonte blev sugen på Mockarutor så då fick vi göra det också så nu har vi massor med gott till ikväll men frågan är då om vi kommer orka äta något mer.
Vi har nyss ätit midda det blev potatisgratäng och baconinlindade kycklingfileer och oj vad vi har ätit jag har super ont i min lilla eller ja i magen.
Bianca har redan gått och lagt sig för natten det gjorde hon redan vid 6 tiden hon var super trött och jag kunde verkligen inte hålla henne vaken längre.
Snart dax för min stora tjej att gå och sova också men just nu sitter hon och myser med sin pappa och kollar på amigo tror jag det heter.
Ikväll är det lets dance spännande, vem tror du åker ut?
Jag har inte en anning vem som kommer få åka men hejar helt klart på Morgan han är bara så underbar, han var min stora idol när jag var liten när han var med i Tippen, det var ett underbart program kommer ni i håg?
"Tippen vi fina sopor har, tippen här vill vi stanna kvar..."
Nej nu får jag gå och fixa innan ronja ska sova för sen måste jag ju hinna med att lägga mig i ett varmt mysigt bad innan lets dace börjar, och jag måste verkligen för min gulliga dotter hon tyckte att när vi bakade så skulle mamma ha lite smet i håret.
Nu sitter hon och sover på sin pappa så måste dra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0