Måndag och Idag

Igår vad det måndag och hur roligt kan man ha på en måndag..?  Nej just det det var inte en super dag precis men den gick och nu är det Tisdag och detta har inte varit en mycket roligare dag och nu är den snart slut mina barn sover och min man kollar på Tv medans jag sitter här vid datorn och väntar på min vän Dalin som ska komma hit när hon slutar jobba så hon bör komma nu snart.
Min lilla dotter är fortfarande sjuk vilket hon varit alldeles för länge nu tycker jag men det bror ju på hennes tänder som är på väg ut. Hon somnade vid 16-17 tiden idag och har somnat för natten så jag tror jag kommer få en spännande natt med henne eller INTE, jag får ju dock skylla mig själv som inte väckt henne men jag tycker att när man är sjukt så får man sova så mycke man vill.
Ne nu ska jag gå ut och diska efter den sena maten idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0