kvällen har kommit

Då var det kväll det är det när barnen gått och lagt sig och jag har nyss lagt dem.
Så nu är det vuxen tid, jonas var sugen på lite gott så han gick nyss ner till hemköp och köpte lite gottis själv ska jag gå in och bada nu tänkte jag.
Har kollat på bobstar nyss där min lillebror och hela hans klass var med lite roligt men synd att det var så litet avsnitt men han skulle väl vara med nästa onsdag också om jag har fattat det rätt.
Missa bvc idag, hade helt glömt bort det kom på det vid 4 att jag skulle varit där lite över 2 så måste ringa dit imorgon.
Sen har jag nog inte berättat att jag inte får heta Nails The Lux för det fanns något liknande så nu sitter jag och försöker komma på ett bra namn min salong kan heta i stället men det är fan inte lätt.. jag var så inställd på Nails The Lux. Lite tråkigt men men vad gör man.
Nej badet kallar..

Kommentarer
Postat av: Jenny

hej, var lite meck med att lägga in mätaren, men den e inne nu, behöver kanske ändras något.. men nu kan du se i alla fall hur många=)

2009-02-11 @ 22:23:34
URL: http://www.jeennyyss.blogg.se.
Postat av: Anonym

Nails by Tess kanske =)?

2009-02-11 @ 22:25:50
Postat av: Marilene

Något PUCKÒ har härmat mitt förslag????????????? Nördigt!

2009-02-16 @ 18:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0