Jonas syster

Då har vi nyss kommit hem från jonas syster där vi spenderat större delen av denna dag, har ätit lite lassagnette och sen blev det te och semlor, ett jätte gott te som jag bara måste köpa imorgon.
Jo för imorgon är det barnbidrag och det är väldigt efterlängtat och behövligt, så en tripp till Willys blir det imorgon hoppas jag, måste bara få tag på nån glad typ som kan köra. Det är så fruktansvärt irriterande att min man faktiskt har ett körkort som vissar att han får köra bil men nej vi äger inte en bil STÖRIGT.
Mina små tjejer är nattade för kvällen så nu tänkte jag gå ut och diska lite dock inte så mycke disk idag eftersom vi åt hemma hon faster så det är nästan v,bara från frukosten.
Sen blir det väl ett mys mys bad och orkar jag sen så ska jag höra med mannen min om han är sugen på att kolla på Bolt, vill verkligen se den och nu har jag den så är suuuuugen.
Ska sätta min mobil på laddning nu så jag kan ringa min vän Dalin sen och ta en cigg eller så har ju knappt pratat med henne på hela dagen känns helskumt.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Å, bolt vill jag också se! du får säga om den är bra sen =)

2009-02-19 @ 19:52:33
URL: http://jeennyyss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0