Haft fin besök

då har vi haft fin besök idag av Marlene och hennes små gullungar, blev lite kaffe och kaka och lite skit snack allt, ungarna fick leka av sig och det är ju sällan fel.
Ikväll är det melodifestiavlen och det tycke jag är roligt, tänkte äta nått gott till de ikväll men vet inte riktigt vad, nej just det jag vet inte ens vad jag ska äta till middag det kanske man ska bestämma snart, är ju snart dax att äta.
Min stora dotter sover midda just nu, det har hon inte gjort på jag vet inte hur länge, undrar om hon börjar bli sjuk eller hon bara var så utslagen efter allt bus med Julia och Emilia.
Jag är så fruktansvärt sugen på att dricka lite öl och sjunga sing star men vi har ju sålt vårt så jävlans trögt gjort det som var så skojigt.
Hade varit en perfekt kväll först kolla på melodifestivalen och äte nått mumsmums sen dricka lite öl och sjunga sing star och ha roligt med nån stakare.

Kommentarer
Postat av: M

Ni är sååååååååå söta, Tycker om er massor!

kram

2009-02-22 @ 00:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0