Duschad och klar

min nya

Efter en lång behövlig nattsömn vakna jag imorse och kännde mig allmänt pigg och glad.
Det var bara upp sen sätta igång och rya här efter gådagen med 4 ungar :D Blev en hel del stök men det fixa vi snabbt imorsen.
Sen in i en dusch för lukta gott gjorde jag absolut INTE.
Så nu sitter jag duschad och klar och vi ska hitta på något vet bara inte vad riktigt än, men vi har ju bil idag så då får man ju faktiskt passa på och göra något.
hade en liten tanke på att kanske åka och hälsa på min vän i Laholm som jag inte träffat på 100år känns det som men nej typiskt just idag när hon skulle till Göteborg lite synd för det är ju inte varje dag vi har möjlighet att åka någonstans.

Ikväll är det melodifestivalen och då kommer Jokke och Johanna, dem skulle komma vid 6 sen blir det lite tacos och så innan det hela drar igång.

Och får ju inte glömma att idag får jag min nya telefon :D:D:D
Jag är så lycklig.
Samsung Touchwiz Rosa


Kommentarer
Postat av: Jenny

Men i morgon är jag hemma =) o tors nästa vecka är jag helledig =) hih

2009-02-28 @ 12:41:49
URL: http://jeennyyss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0