Då har det varit helg

FREDAG: I fredags drack jag om min vän Dalin lite grogg vilket ledde till utgång, blev en runda till biljardkompaniet till en början men usch.. där har blivit tråkigare än det var innan vilket jag kan tycke är jävligt illa. Sen gick vi vidare till Valver som inte heller var specielt roligt och när det stängde blev det harrys som inte heller var roligt. Men måsyte säg att vi hade en rolig utekväll trotts detta så det måste jag tacka min vän för :)


LÖRDAG: I lördags bjöds det på många möjlighetrer, det var fest och utgång i laholm/Halmstad med min vän Fisker och lite fler.
Sen var det hemma hos Sara där det också bjöds på fest, hennes storasyster skulle fira sin 25års fest där hemma.
Synd att jag missa båda 2, men hade en super trevlig dag med massa folk här hemma Jonas bror och hans fru och deras 4 ungar kom och även svrmor och Jonas syster och hennes underbart söta bebis som nu är 2 veckor ungefär ( blir så sugen på en liten bebis till ;) )När dem hade åkt var det film och mys och film och mys ;)


SÖNDAG: I söndags låna vi Jonas brors bil och körde en sväng det blev till slut en runda till EKO det var rätt trevligt sen när vi kom hem så var det bara att natta mina små troll direkt sen blev det film och mys igen underbart.





Kommentarer
Postat av: dalinleandri

Hahah ja det var katastrof, men hade ändå sjukt kul! Kör aldrig "jag har två barn" för du blir ändå lika trakasserad om inte värre hehe fyfan det var trevligt så det får vi göra om trots massa skummisar hehe

2009-02-04 @ 13:56:13
URL: http://www.ny.bloggis.se/dalinleandri

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0