Bianca sjuk

jag ´som skulle städa idag, det blev inte riktigt så då nej.
Bianca har fått hög feber och massa pip troligtvis tänder på g så hon har skrikit bokstavligttalat skrikit näst intill hela dagen och jag får sån panik när dem skriker så mycke för jag kan inte göra ett piss för att hjälpa till det gör så förbaskat ont i mig, sen har jag ju faktiskt en flicka till och hon har givetvis också varit super jobbig idag eftersom hon knappt fått någon uppmärksamhet för jag inte haft tid för lillasyster skrikit hela tiden.
Sen Jonas fick åka iväg och hjälpa hans svåger så han är inte ens hemkommen än.
Ja shit ringde min moster för ett tag sen och kolla om hon hade alvedon till bianca och det hade hon tur de för jonas hann ju inte hem till apoteket stängde och jag hade bara alvedon som till Ronja.
Så iaf när hon var här och lämna dem så tog hon Ronja med sig hem en stund.
Jag gick nyss in och la Biancis men det låter inte som om hon vill sova, hon har ju fått alvedon nu så nu är hon lite pigg och glad och ligger inne på rummet och pratar för fullt.
Tycker Jonas kan komma hem nu för jag är svin hungrig och vi skulle äta pizza idag, men jag undrar de prata med han nyss och då var han mitt ute i skogen så han hade ingen tekning så jag hörde inte vad människan sa, tänkte höra om han hade långt kvar hem för i så fall kokar jag mig lite pasta eller ntt för jag orkar fan inte vänta längre på han nu.

Och just ja jag har ju inte fått städat idag, nej snarare tvärt om här ser ut som %&?/¤# så jag tänkte jag skulle ta och plocka undan lite nu iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0