Mamma

Gud vad glad jag blev när telefonen ringde halv 11 igår kväll och det var mamma som sa att hon var på väg hem :D jag blev helt klart lyckligast någonsin helt sjukt så glad man kan bli :)
Så halv 6 imorse kom min mammas hem :D

Nu ligger hon och mina barn och vilar en stund hon var ganska trött efter en hel natt i bil.
Så ikväll tänkte jag laga något smarrigt till henne som ett välkommen hem, min syster kommer antagligen också på besök ikväll.

Nej men om jag också skulle gå och vila en stund kanske hade varit så skönt så är riktigt trött idag, ungarna vakna tidigt imorse och jag var vaken sent igår ingen bra kombination alls.

Jo så gör jag.. god natt eller god middag eller så


Kommentarer
Postat av: Marica Rödebäck

Ville bara säga att du har jättevackra bilder i headern.

Fann dig på bloggtrafik =)

2009-08-28 @ 20:09:46
URL: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: PCUPDATE

Testa något med champion i :)

2009-08-28 @ 21:27:04
URL: http://pcupdate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0