Helgen över och utbildningen börjar

Helgen då.. Fredags jobba Jonte kväll så jag ringde hit min vän Dalle som skulle hålla mig lite sällskap, så hon kom och vi köpte lite chips och cola för vi var ju så sugna sen spela vi lite binga för vi skulle vinna som vanligt men ack nej inte denna gången heller :( Vi hade iaf en riktigt mysig kväll jag och min vän.
Lördags var vi vid bosjöklaste på skånedagarna väldigt trevligt. Kolla på circus inte lika roligt den sämsta cirkus jag sett i hela mitt liv tror jag.
Men annars hade vi en riktigt mysig dag där. Hämta Sara och Eddie istan på natten sen dem hade varit i Danmark så dem var lite fulla haha Sara är söt :P
SEn blev det Söndag och vi skulle hämta mamma i Malmö så åkte några timmar innan tog en snabb runda på ikea åt pizza på pizza hut dem har ju bara dem godaste pizzorna ever.
Nu sitter jag hemma utan barn skönt faktiskt att ha lite tid för sig själv Bianca är hos faster och Ronja på dagis ska snart gå och hämta henne. Sen är det hem och vila lite middag, sen slutar pappa klockan 1 så när Ronja vaknar igen är han nog hemma. Sen händer det sen händer det stora jag har väntat och längtat efter nu så länge sen bär det av moot helsingborg FAN iag börjar utbildningen nu idag om bara några timmar jag är fruktansvärt nervös måste jag erkänna det ska bli så roligt :D


Kommentarer
Postat av: Jenny

så skoj att du gillade det=) Hur var första dagen idag?

2008-09-08 @ 17:52:49
URL: http://jeennyyss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0