tankarna kommit tillbaka

I torsdags var det slutprov på min nagelutbildning, det gick väl sådär har aldrig varit så nervös i hela mitt liv fy fan det var hemskt jag skakade så jag höl på och dö.
Men det gick iaf bättre än väntat trodde då att jag skulle kugga på allt men nej jag klarade teorin och manikyren kuggade dock på gelen men det var för det blev ont oom tid och stress stress stress plus mina roliga nerver som inte ville vad jag ville direkt. Men det var faktiskt bara en i vår klass som klarade allt och vi är 6 så det kändes inte så illa. Ska dit igen på onsdag så får vi se sen.
Fredags fyllde min älskade Ronja 2år fy vad tiden går 2år det är helt sjukt hon är så store :D jag är världens stoltaste mamma. Blev lite kalas hemma på dagen sen bar det av på kalas hos alexsandra jonas syster dotter för hon fyller ju år samma dag. Så det var en heldag det.
Igår hände inte säskilt mycke ganska skönt måste jag säga, jonas fick ett telefonsamtal som fick igång gamla tankar inte kul alls, känns så jävla jobbigt men vad ska jag göra han valde ju mig i slutändan iaf. Får väl nöja mig med det men känns iaf sjukt jobbigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0