Kontrakt

Ja då har man även skrivit kontrakt på mitt rum nere på att strå vassare här i Tollarp :D
Längtar bara på att få öppna nu men det blir inte förrän den 1 mars 2009 eftersom min lilla flicka är ju bara sex månader än.
Men sjukt skönt att ha det avklarat.
Allt verkar skit bra där nere  hon verkar skit bra allt bara är skit bra.
Så nu ska jag bara iväg och handla färg och börja måla om min stora garderob här hemma så jag kanb inreda det och sitta där tills mars.¨
Så nu startar min kariär som nagelteknolog så härligt.
Så vill du göra vi dina naglar så konta´ta mig så fixar vi det.
Ringde ams med innan och skulle se hur jag skulle göra för att söka startaeget bidrag men dem hade bara dystra nyheter för man måste vara 25år för att ens få ansöka. Så taskigt vi då alla vi som inte är 25 än :S
Nej nu får det bli lite städning här hemma medans barnen mina sover lite midda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0