Snart helg igen

Jaha då var det snart helg igen, shit vad tiden går fort tycker det bara är helg helg och helg.
Borde faktiskt städa här nu när barnen sover midda men jag orkar verkligen inte.
För en stund sedan knacka det på dörren och jag öppnade så var det en bud nisse med mina paket från Nail and beauty hehe det är så roligt att få paket :D
Så nu har jag massa gel, tippar och så vidare sen köptre jag nya till salu oljor i doft.
På lördag blir det nog lite dricka med jokke och johanna och manen min förstås trevlig trevligt men ingen utgång för det pallar vi inte, eller jag inte rättare sagt:P
Ikväll blir det nog fixa Janets naglar för sen imorgon åker hon ju och man måste ha vakra naglar när man ska på semester.


Kommentarer
Postat av: Benita

Hej Tess! Hur är det med dej? Det var ett tag sen jag hörde något ifrån dig. Hoppas du mår nu som mamma och nagelfixare ;) Saknar dig. Kram Benita

2008-11-06 @ 16:08:39
URL: http://syskonbloggen.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hihi.. var JÄTTE SKOJ på ikea =) fick med oss hem ett halvt vardagsrum plus en gigant tv. hahah

2008-11-06 @ 16:49:23
URL: http://jeennyyss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0