bakis

Igår blev det lite dricka ja, jag, jonas, jokke och johanna skulle sitta här hemma och dricka lite det blev lite fler folk än vi tänk. Mamma trilla in och sen kom Ronny, min granne kom upp en runda sen kom pernilla och sabina en snabbis. Hade rätt roligt, blev bara så fruktansvärt full i början så var tvungen att.. lite sen mådde jag bra igen.
Blev en lång och sen kväll igår.
Denna dag har inte gtt så värst mycke mer än bakfylla, har sovit mestadels av dagn ätit lite pizza och nu spelar vi bingolotto och ska vinna tänkte jag.
Har bestämmt mig för att vinna en bil eller två så vi får väl hålla tummarna för mig ;)

Kommentarer
Postat av: dalin

Jag tror det annars hade jag ju inte tagit den platsen. min mening var aldrig att det skulle bli så här. Jag ville att vi skulle kunna ha en bättre kontakt med varandra och kunna hjälpa varandra men det är ju du visst inte intresserad av och det var ju dumt av mig. Önskar du hade sagt i från tidigare så jag hade kunnat backa ur utan att behöva skämmas och nu gjorde du ju inte det så som du sa sånt är väl livet. tycker det är jävligt tråkigt att det skulle bli så här för jag tycker så bra om dig och nu bara hör jag massa saker och förstår inte det för detta trodde jag ju faktiskt inte om dig och speciellt inte när det gäller mig. men ja vad ska man säg, jag tror att det fungerar med samarbete men är du inte villig att samarbeta så får vi ju ha det så och det gör mig jävligt ont

2008-11-09 @ 22:07:45
URL: http://dalinleandri.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ikea =) 6 eller 7 hundra, som hittat! fanns flera färger.

2008-11-10 @ 01:36:27
URL: http://jeennyyss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0