Sjukhuset med Ronja

Då har vi varit på sjukhuset hela dagen med Ronja, igår vakna hon med feber och idag vakna hon med sårig mus. Så ja iaf så har hon svinkopper inte det trevligaste stället att ha det på men nu är pencelinen uthämtad så nu ska det väl bli bra inom snar framtid hoppas jag.
Är hemma hos svärmor och hon bara stressar hittar inte det måste göra det osv. Mina nerver går eller i värsta fall får jag åka in och födda jag blir ju helt stressig och min man har varit grinig hela dagen han behöver snus tror jag annars vet jag inte mens kanske.
Har varit på favoriten och ätit lite eller ja en hel del är mätt som bara den kebabtaldrik med vitlöksås JÄTTE stark vitlöksås.
Ska sova här hos svärmor idag också sov här igår me.


Är i vecka 31 idag så nu är det bara 9 veckor kvar. Så skönt för nu börjar det bli lite jobbigt att bära Ronja gå långt och röra sig helt almänt är jobbigt.
Inte ett dugg har jag köpt till det lilla barnet som kommer snart snart snart. Behöver köpa vagn, men vet inte riktigt när jag ska ha råd med den 7500kr är mycke pengar men jag ska ha den finns inget tvivel, den eller ingen alls så är det bara.
Säng och skötbord och sånt har jag ju ioförsig redan sen Ronja. Så det är ju bara vagn och lite kläder och så.
Men det är ju så dröjgt att handla för jag vill handla allt i blått men det kan jag ju inte vet ju inte om det är en pojk eller flicka.


Kid Rasmus Jörgen Löfstedt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0