sucka

Jaha då har man inneboende inte bara en utan 2.
En som är mer än välkommen och en som STÖR mig kraftigt men men det är bara ett tag man får väl stå ut för vännernas skull.
Jaja annars händer inte så jätte mycket fick veta idag att mina barn ska få en kunsin den 16 januari blev ett kjejsarsnitt. Blir så irriterad på den här inneboende som tror att han är något stort, kommer i mitt hem där jag släpper in han för att vara snäll och så tror han att han ska få bestämma över mig och vad jag gör i mitt eget hem, ledsen men så funkar jag inte, passar det inte så gå.
Hur mycke ska jag stå ut me.

Kommentarer
Postat av: Jenny

vad är det fär jävla idiot du har hos dig??? ut med han!!!

2008-12-04 @ 16:25:29
URL: http://jeennyyss.blogg.se/
Postat av: Karin

Här va fint....men hur lägger jag till dig på blogglove...:P

2008-12-07 @ 21:39:27
URL: http://lightelegance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0