städa lite

Nu har jag gått hela dagen och tänkt att jag borde städa för här ser för jä..igt ut men har inrte kommit så långt,
men nu tänkte jag ta ett ryck s jag blev av med lite, för det hjälper tyvär inte att skjuta på de det blir ju bara värre.
Igår kväll var vi på ikea med jokke och johanna, så mycket jag ville handla men inte har råd med just nu dystert.
Min lilla Ronja är fortfarande sjuk men absolut bättre än på länge så får hoppas alla sjuker försvinner från henne nu.
Var hos Dalin igår och fick gjort mina naglar, spetsiga :P
Så idag ska jag ha en kund så det ska bli roligt att se hur det går med dessa naglar hahaha jag kan ju säga att att skriva på datorn är allt annat än smidigt. 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Man vänjer ju sej vid att ha lite längre naglar ;)! Jag har haft i snart 6år och jag kan inte vara utan! Känns konstigt utan dem =/ haha! Gör du gele med???

Kram Jenny

2008-12-19 @ 00:38:41
URL: http://jennssy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0