Sjuka barn och naglar

Har 2 halv kras´liga barn hemma inte alls roligt, önskar jag kunde göra dem friska men det går ju tyvär inte.
Har nyss kommit från doktorn med Ronja, hon har haft prickar på kinderna som jag tyckte det var dax att kolla upp då dem inte vill försvinna men det var ingenting, det hade tydligen med förkylningen att göra.
Har även varit hos doktorn idag själv med mitt psoriasis. Världens bästa doktor måste jag säga kändes sjukt bra, eller ja, han sa ju att jag behövde hjälp på en gång.
Så nu får jag bara hoppas att det händer något snart så jag blir av med det för jag ser snart ut som en helt psoriasis och det är inte alls skoj ska jag meddela.
Sara kommer snart så ska jag fixa hennes naglar till imorgon och dekorera dem lite.
Har fått en leverans idag som jag beställt alltid lika roligt att få paketer känner mig då som ett litet barn som fyller år :D
Nej nu ska jag gå och städa lite för snart kommer min man hem.
Suck... vad ska man äta idag?
tycker inte det är alls roligt att laga mat och definitift inte att komma på vcad man ska laga.
nått förslag på nått snabbt och gott?

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad skönt för dig att du fått positiva besked av doktorn, får hoppas det går undan nu för din skull. spagetti och köttfärssås går fort och är gott :) Ses imogon kram kram hälsa min ronja och bibbi

2008-12-10 @ 17:45:30
URL: http://baradu.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0