Polskt barndag..

Igår var jag på polskt barndop det var olivia som skulle döpas.
i trefaldighetskyrkan halv två var det starn det var ett dubbel dop eller jag kanske tillochmed ska kalla det trippeldop det var olivia och sen två tvillingflickor.
Fy f*n jag tror jag hade dött om jag fått tvillingar såå mycke jobb så mycke saker som måste handlas dubbelt av allt 2 sängar 2 babysitter 2 gåstol ja ni förstår det hade ju blivit en hel förmögenhet.
Iaf efter kyrkan hade Jonas hunnit sluta jobba så då fick han komma och hämta mig ungarna hanna lilly och hennes sorell.
Sen var det ju dax för det polska kalaset maten såg giftig ut jag lovar den så farlig ut så jag åt ingenting känndes lite dumt men va fan det är väl bättre att inte äta alls änn att slänga massa mat.
Vi skulle hem sen Jonas körde ju så han kunde endå inte dricka plus att vi skulle städa husbilen för vi har ju haft en spekulant på den idag återkommer till det. för iaf i polen där festar man till det lite när det är dop. Men vi bestämde oss sen för att lämna Ronja till lillan och ha Bibbis med oss för hon sover ju hela natten så det spela ju ingen roll.
Kvällen började bra alla drack dansa hade trevligt.
kvällen slutade illa, söndriga kläder, blåmärken osv.
Men idag så skiter vi i de shit happens all the time.
Nu är jag med Jonas på jobbet så satans dröjgt har det varit idag är trött och tjelen men min man är trött och inte tjelen så jävla orättvist =(
Det var en och kolla på husvagnen innan dem skulle återkomma imorgon eller tisdag så hoppas verkligen dem köper den så jag kan få gå min utbildning innan jag börjar gråta.
dalin har ju skaffat fram penger nu så hon ska gå iaf.. nu är det bara jag kvar hoppas det löser sig för på riktigt börjar jag gråta annars jätte mycke weeeii weeeii
Nu slutar jonas snart så vi ska hem och nanna så gött natti natti

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej svejs =)

2008-09-05 @ 19:05:28
URL: http://jeennyyss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0