Mens ont och pizza

Idag har jag bara varit jätte mensig och tråkig.
Vädret gör ju inte saken bättre var tog min underbara sommar vägen?
Har ringt på en utbildning idag som jag tror jag ska gå en nagelterapeut utbildning i Helsingborg. Jag vill verkligen de det hade varit så fruktansvärt roligt jag och dalle.
Men det enda lilla lilla stora problemet är ju då hur fan jag ska få råd med de. Jag har en månad på mig att skrapa fram pengarna.
Min man och Ronja är nere och hämtar Pizza, vi har ju flyttat så bor granne med en pizzaria hoppas verkligen dem har äkliga pizzor annars kan detta bli farligt och jag som skulle banta jo visst.
Efter jag ätit min förhoppningsvis äkliga pizza så ska jag gå in i ett över hett bad och lägga mig där till smärtan i magen behagar försvinna så ungefär till läggdax.
Imorgon är det lördag wii då är min man ledig undras vad vi ska hitta på?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0