En bit på vägen

Ja då har det gått en hel dag till men denna dagen har jag ju iaf fått lite uträttat här hemma tack vare Sara måste jag ju säga.
Vakna halv åtta i morse av min stora dotter ville gå upp så då var det ju bara att gå upp och se glad ut.
Sen var det ju bara att sätta på Lazy town så Ronja blev glad så kunde jag lägga mig på soffan och vila lite till ;)
Vid 10 kom sara och hämtade dem 3 filmerna som vi lånat av henne för dem skulle lämnas idag, sen skulle dem in till sjukhuset för eddie skulle prata lite med doktorn. Men det dröjde inte länge sen ringde Sara igen för hon palla inte åka med han så hon skulle stanna hos mig och duscha och lite så.
Så vi fick en hel del gjort idag faktiskt :) vi har varit så duktiga.
Sen ringde Eddie med lite dåliga besked så Sara blev lite ledsen.
När min man kom hem så var det dax att laga lite mat haha jag tyckte det var så gulligt med mina potatismos hjärtan igår så det fick bli sånna idag me.
Och nu sitter jag här med mina systrar som är fruktansvärt nyfikna på allt haha ska snart gå och sova lite men först ska min man fixa så att det går att lyssna på radio imorgon för jag får panik av att gå här hela dagarna och lyssna på INGENTING elle om det är bättre mina knarriga golv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0